PREP WEEK 32

Ik ben druk met mijn praktijk waardoor ik soms minder tijd heb voor mijn blog (wat ik heel jammer vind) Daarom heb ik niet elke week een prep update. Ik probeer om  om de week een update te geven wat ik die week prep. Deze week dus weer een update met meer informatie zodat je zelf ook eens kan experimenteren met verschillende prep menu’s. Ik ben super druk met werk en sporten. ik sport nu ook samen met mijn PT (Personal Trainer) Ben je geïnteresseerd in zijn methodes kijk dan op zijn Facebook / Instagram of volg gewoon een van zijn interval trainingen bij Sportcentrum Henny Pleizier. Ze zijn pittig, maar je loopt de les uit met een voldaan gevoel. With that being said!

Wat prep ik deze week? 

Ontbijt groenesmoothie tussen 7.00 – 8.00
Bladspinazie, 100 gram
Diepvries ananas, 100 g
Appelsap, 200 ml
Citroen, 65 gr
Eerste tussendoor 11.00 
Snoeptomaat, 100 gr
Middageten tussen 12.00 – 13.00
Komkommer, 200 gr
Kabeljauw, 100 gram (uit de oven)
Marzettii – Light Citrus Poppyseed Dressing, 1 tbsp.
Tussendoortjes tussen 14.00 – 15.00
Zonnatura – Rijstwafel, 30,8 grams
Kip Grill Worst, 50 gram
Avondeten tussen 18.00-19.00
Homemade – Moksi Alesi, 200 g
Bitterblad, 100 g (gebakken)
Tussendoortjes na het sporten
Alpro Soya – for Kids/Added Vitamins, 200 ml
Banaan, 124 gram
Blueberry, 100 g

Prep je ook en heb je vragen stel ze gerust als comment. Of deel je motiverende tips.

Bekijk ook de voorgaande weken!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply